Kwaliteit in ons DNA
Paulien is alweer 21 jaar bij Miele te vinden. 'Echt een bizar lange tijd, maar zo voelt het niet', zegt ze zelf over deze periode. Verschillende rollen hebben haar naar haar huidige rol van Marketeer gebracht. Hierin is zij, samen met een collega, verantwoordelijk voor de gehele marketing van Miele Professional.
Benieuwd waarom Paulien nog steeds gelukkig is met Miele? Lees het hier!
"Ik heb zoveel verschillende functies gehad binnen Miele dat ik me nooit heb verveeld. Ik ben begonnen als secretaresse Reclame & PR via een uitzendbureau. Ik heb zelfs de fax en typemachine nog meegemaakt 😉.
Miele is een sociale werkgever en heeft continu meegedacht in mijn ontwikkeling. Kwaliteit zit in ons DNA en steeds willen we het een beetje beter doen. Dat is ook voor mij Immer Besser.
Via allerlei Reclame, Marketing en PR functies ben ik uiteindelijk Trade Marketeer geworden. Een hele leuke uitdagende functie waarin ik onze belangrijkste klanten op huishoudelijk gebied (wasmachines, drogers, stofzuiger en inbouwapparaten) mocht voorzien van shop-in-shops. En sinds vorig jaar september ben ik overgestapt naar Miele Professional. Daar ben ik samen met een collega verantwoordelijk voor de hele marketing van Miele Professional. Weer een compleet nieuwe uitdaging waar ik mijn tanden in kan zetten.
Bij Miele mag ik me blijven verbeteren en op zoek blijven gaan naar vernieuwingen en kansen. Miele is een commercieel bedrijf, maar juist ook weer heel sociaal en zijn steeds duurzamer bezig. Dat maakt het werken bij Miele voor mij nog steeds na al die jaren een uitdaging."
Paulien - Marketeer Miele Professional
Meer verhalen van Miele collega's