Ruimte voor groei
In 2009 is de carrière van Michelle bij Miele gestart als backoffice medewerker voor consumentenproducten. Na een overgestap naar Miele Professional in de functie van Inside Sales Medewerker, werkt zij sinds een jaar als Field Service Engineer. Een zeer technische uitdaging dus!
Michelle is bij Miele continu opzoek gegaan naar een nieuwe uitdaging. Kom er hier achter hoe zij die heeft weten te vinden.
"Na 10 jaar bij Miele in verschillende sales functies gewerkt te hebben, heb ik het roer omgegooid en heb ik de overstap gemaakt naar Service. Ik ben nu werkzaam als Field Service Engineer bij Miele Professional HCS. Een hele nieuwe wereld, met voor mij bekende producten. Ik kan via Miele een opleidingstraject volgen waarin ik het elektrotechnische vakgebied me eigen kan maken. Ook intern is er veel training en begeleiding, en ben ik inmiddels in staat zelfstandig onderhoud uit te voeren aan wasautomaten, drogers en vaatwassers. Ik werk in een geweldig team met collega’s waar ik veel steun aan heb. Deze nieuwe uitdaging geeft mij ontzettend veel energie en voldoening en ik hoop dan ook dat ik nog vele jaren in deze rol werkzaam blijf en mij verder kan blijven ontwikkelen.
In mijn tijd dat ik werkzaam ben voor Miele ben ik het meest trots op mijn overstap naar service. Het is niet zomaar iets om zonder enige technische achtergrond in deze functie te starten. Gelukkig gaat het mij goed af en krijg ik veel positieve reacties van collega’s en klanten en dat geeft mij vertrouwen.
Als ik niet aan het werk ben, vind je mij veelal bij de plaatselijke voetbalvereniging, waar ik zelf voetbal, het team van mijn dochter train en coach, en zit ik in het bestuur van de vereniging als jeugdvoorzitter. Ook houd ik van koken en bakken. Alhoewel ik er niet supergoed in ben, maar met de apparatuur van Miele lukt het mij zelfs ook om iets lekkers op tafel te zetten 😉.
Michelle - Field Service Engineer Professional
Meer verhalen van Miele collega's